CAEren kudeaketan jabeen komunitateetan ohikoenak diren akatsak (eta nola saihestu)

2025/5/7

Enpresa Jardueren Koordinazioa (CAE) kanpoko zerbitzuak kontratatzen dituzten jabeen komunitate guztiek bete behar duten legezko betebeharra da. Hala ere, oraindik ere ohikoa da administratzaileek akatsak egitea, normalean ezjakintasunagatik edo tresna egoki baten faltagatik. Jarraian, ohiko akatsak eta haiek erraz nola ekidin azalduko dugu.

1. Enpresei dokumentazioa berrikusi gabe sartzen uztea

Akats larrienetako bat da enpresa batek “dena ondo” duela suposatzea. Dokumentazioa egiaztatu ez baduzu, ezin duzu ziurtatu legea betetzen duela.

Nola saihestu: Lan egin dokumentazio guztia aurkeztu duten eta lan-arriskuen prebentzioan aditu batek berrikusi duen enpresekin soilik.

2. Postaz edo paperean bidalitako dokumentuetan fidatzea

Dokumentu fisikoak edo posta elektronikoz bidalitakoak gal daitezke, bikoiztu edo iraungi. Gainera, zaila da frogatzea noiz eta nola berrikusi ziren.

Nola saihestu: Erabili dokumentazio-prozesu osoa digitalizatzen, antolatzen eta erregistratzen duen plataforma bat.

3. Dokumentuen iraungipen datak ez kontrolatzea

Askotariko dokumentuek (aseguruak, prestakuntzak, mediku-errekonozimenduak) iraungitze-data dute. Jarraipenik egin ezean, araudia betetzen ez duten enpresak sar daitezke komunitatean.

Nola saihestu: Erabili dokumentuaren iraungipena automatikoki jakinarazten duten tresnak eta eguneratuta ez bada, sarbidea blokeatzen dutenak.

4. Komunitatean sartzen diren langileak ez ezagutzea

Oso ohikoa da ez jakitea zein pertsona ari diren enpresetan lanean edo baimenduak dauden. Hori arrisku zuzena da komunitatearentzat.

Nola saihestu: Ziurtatu langile guztiak identifikatuta daudela, dokumentazioa balioztatuta dutela eta CAE sarbidean sartuta daudela.

5. Dokumentazioaren jarraipenik ez edukitzea

Arazo bat edo ikuskapen bat gertatuz gero, CAEa behar bezala kudeatu duzula frogatu behar duzu. Trazabilitaterik gabe, zure hitza izango da administrazioaren aurka.

Nola saihestu: VerifiCAE-k urrats bakoitza erregistratzen du: zer igo den, noiz, nor igo duen eta balioztatu den ala ez. Horrela, zure lana justifikatu dezakezu berme osoz.

Ondorioa

CAEa ez da “izapide gehiago” besterik. Finken administratzaile gisa zure ardura nagusietako bat da. Akats horiek saihestea erraza da ezagutza egokiarekin eta tresna egokiekin.

CAE modu seguruan eta akatsik gabe kudeatu nahi duzu?

VerifiCAE da zure komunitateetako dokumentazioa osorik kontrolatzeko irtenbide profesionala.

Zure lan egiteko modu berria ezagutu

Gure softwarea ezarri nahi duzu edo zalantzarik argitu?
Jarri gurekin harremanetan eta berehala lagunduko dizugu